miércoles, 1 de septiembre de 2010

El gobierno de Porto do Son elaborará una ordenanza que regule la acampada libre debido al «baleiro legal»

El Concello de Porto do Son tiene previsto elaborar una ordenanza municipal para regular la acampada libre. Así lo explicó la concejala de Medio Ambiente, Carmen Varela. En su opinión, esto evitaría en gran parte los problemas de insalubridad y de contaminación que afectan a zonas como A Coviña, Caaveiro o A Aguieira.

«Existe un baleiro legal nestes momentos porque a nova lei autonómica de Turismo non inclúe a prohibición da acampada libre, e derroga a lei anterior, que si o facía», explicó. 

En estos momentos, desde el Concello están estudiando otras normativas para elaborar la suya. «O problema é que por agora non atopamos ningún exemplo en Galicia, só unha normativa en Boiro que regula as autocaravanas», declaró Varela. Lo que sí encontraron fue algún ejemplo en el sur de España: «Nestes concellos, os campistas teñen que pedir licenza para acampar, hai que reunir unha serie de condicións e, sobre todo, respectar o entorno. E neste sentido é no que nós queremos elaborar a normativa sobre acampada libre, non prohibíndoa, senón regulándoa. Isto tamén é o que piden os veciños de Xuño, cos que nos reunimos por este asunto en varias ocasións». 

Según la idea que tienen, se limitaría el número de campistas en cada zona y se podría multar a aquellos que no cumplieran las condiciones estipuladas en la normativa. Para eso, «sería necesario tamén coordinar mellor os esforzos da Policía Local, Autonómica, a Garda Civil e outros corpos de seguridade, para que vixiaran e velaran polo cumprimento da ordenanza. E tamén imos actualizar os carteis», añadió. Otro de los problemas que se encuentran en A Coviña son las hogueras y la utilización de generadores.

En ambos casos, se trata de prácticas que sí están prohibidas por la ley de incendios de Galicia. «Nesta época do ano, ata está prohibido utilizar os asadores que hai, e por suposto, non se poden empregar produtos inflamables. E o que está ocorrendo en A Coviña non se pode permitir. Un día houbo dez lumes na zona, e moitos tivéronos que apagar os propios veciños», comentó la concejala.

Fuernte: lavozdegalicia. es

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Advertencia:

Este sitio es un blog privado no un foro público. El Pulpo Justiciero no se responsabiliza ni comparte necesariamente las ideas o manifestaciones depositadas en las opiniones por sus lectores. La discrepancia y la disparidad de puntos de vista serán siempre bienvenidos mientras no ataquen, amenacen o insulten a una persona, empresa, institución o colectivo, revelen información privada de los mismos, incluyan publicidad comercial o autopromoción y contengan obscenidades u otros contenidos de mal gusto.


El Pulpo Justiciero se reserva el derecho a decidir las noticias que admiten comentarios de los lectores y si estos son publicados por su contenido. No se publicaran los comentarios que no vayan firmados o que el administrador del blog no identifique correctamente al autor.